miercuri, 1 septembrie 2010

La mulţi ani Bill şi Tom!

Scris de:Glamo

Azi este 1 septembrie.Sunt sigură că toate fanele Tokio HOTel au aşteptat această zi.De ce?Mai întrebi?Ca să le poată ura la mulţi ani de 21 de ani fraţilor Kaulitz.

 Bill ai o voce minunată.Cu cântecele tale de multe ori ne-am liniştit şi am ştiut ce e mai bine de făcut.Eşti un exemplu bun de urmat,dacă vrei ceva nu renunţi până nu îl ai.Ai un suflet cald şi o inimă mare.Multe fete spun că eşti cel mai frumos băiat din lume,poate e adevărat.Dar pe lângă aspect ai şi o personalitate plăcută şi eşti foarte prietenos.Să nu mai spun că vorbeşti ca o moară stricată.

Şi Tom tu eşti...ei bine...un bun prieten.Oricine ar fi foarte norocos ca să te aibă ca şi prieten.Şi fetelor chiar dacă Tom înşală să ştiţi că recent a declarat că îşi caută marea iubire.Deci dragul nostru Tom se maturizează.

Deci încă odata La mulţi ani Bill şi Tom!




30 de comentarii:

  1. Bill Kaulitz Love :*1/9/10

    azi toata ziua am stat pe blog ca sa vad daca scrii de ziua lor credeam ca ai uitat :x

    RăspundețiȘtergere
  2. no way1/9/10

    astia doi imi amintesc de gemenii cramp =))) daca ii mai tinetzi minte si la multi ani

    RăspundețiȘtergere
  3. SexyBitch1/9/10

    u mai mult ai scris despre bill decat despre tom:))))))))

    PS:Happy B-day Kaulitz Twins

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim1/9/10

    e normal sa se scrie mai mult despre bill,e frontmann-ul formatiei ,la multi ani si.ich liebe dich

    RăspundețiȘtergere
  5. ToM # Daniela KAuLiTz1/9/10

    La multi ani iubirilor !!!!!! :x Iubirea mea Tom te iubesc sa traiesti si 1000 de ani :x voi fi alaturi de tine!! nimeni nu te iubeste mai mult decat mine!! Glamo teas fi ajutat eu sa scri articolul asta as fi scris eu despre Tom! am vazut ca ai scris mai multe despre Bill si erau cuvinte mult mai frumoase se vede ca il iubesti pe Bill si eu il iubesc pe Tom as fi putut eu scrie partea lui ar fi fost peste 100 de randuri as fi putut scrie si 1000 de cuvinte ca nu ar fi deajunse pentru ami arata iubirea fata de el si mam bucurat foarte tare cand am vazut ca ai scris stirea si mam bucurat si mai tare cand am vazut ca ai scris ca Tom isi cauta marea dragoste as vrea sa ajung pana la tine Tom si acum chiar ne potrivim si eu vreau marea iubirea dar eu nu trebuie sa o caut pentru ca deja am gasito - pe tine :x si la multi ani fratii Kaulitz

    RăspundețiȘtergere
  6. ToM # Daniela KAuLiTz1/9/10

    si TE IUBESC !

    RăspundețiȘtergere
  7. Fan TH 4ever1/9/10

    @anonim cum adica este normal ca sa scrie mai mult despre Bill ca este frontmann-ul formatiei?tu te auzi?este ziua lui bill si a lui tom nu este doar ziua lui bill. deci ar trebui sa se scrie despre fiecare la fel.si vad ca iti este asa de rusine sa iti afisezi numele incat te pui pe anonim

    RăspundețiȘtergere
  8. Lena1/9/10

    auzi si la asta =))))))

    ToM # Daniela KAuLiTz spunea...

    La multi ani iubirilor !!!!!! :x Iubirea mea Tom te iubesc sa traiesti si 1000 de ani :x voi fi alaturi de tine!! nimeni nu te iubeste mai mult decat mine!! Glamo teas fi ajutat eu sa scri articolul asta as fi scris eu despre Tom! am vazut ca ai scris mai multe despre Bill si erau cuvinte mult mai frumoase se vede ca il iubesti pe Bill si eu il iubesc pe Tom as fi putut eu scrie partea lui ar fi fost peste 100 de randuri as fi putut scrie si 1000 de cuvinte ca nu ar fi deajunse pentru ami arata iubirea fata de el si mam bucurat foarte tare cand am vazut ca ai scris stirea si mam bucurat si mai tare cand am vazut ca ai scris ca Tom isi cauta marea dragoste as vrea sa ajung pana la tine Tom si acum chiar ne potrivim si eu vreau marea iubirea dar eu nu trebuie sa o caut pentru ca deja am gasito - pe tine :x si la multi ani fratii Kaulitz

    dute tu distruso si spanzurate!=)))))ce fantezi ai tu=)))))) tom ala nici mort nu tear f**e=))))))sau poate din mila il ia si durerile de burta cand te vede=)))))si se duce in baie si cica se duce sa vomita da defapt merge sa isi taie venele de frica=)))))))))))disperatelor nu vedeti ca nu aveti nici o sansa cu ei?nici una dintre voi luativa o viata sau daca vati saturat de ea faceti ca 'iubiti' vostri mergeti in baie taiativa venele si apoi aruncativa de pe bloc ca asa ii mai bine ca asa spun emoizii ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Anka Biber2/9/10

    la multi ani gemenilor

    RăspundețiȘtergere
  10. Dienuta3/9/10

    si astia is urati da nu mai urati decat bieberu ala

    RăspundețiȘtergere
  11. Anda6/9/10

    boii drequ vin la voi acasa si va sparg usa cu toporu

    RăspundețiȘtergere
  12. cocolino7/9/10

    deci ii urask!!! sincer ii detest pe satanistii astia !!! nu stiu cum le poate place la unii !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. cocolino7/9/10

    pardon la unele

    RăspundețiȘtergere
  14. Love:xEye:xBlue10/9/10

    ce comentari.....

    RăspundețiȘtergere
  15. ma cac pe voi si pe emoizii astia loviti la cap

    RăspundețiȘtergere
  16. si noi ne c _ _ _ m pe tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. si eu ma pis pe voi toti

    RăspundețiȘtergere
  18. si eu ma cac si ma pis pe tine

    RăspundețiȘtergere
  19. Monicka26/9/10

    ce de poze ai pus cu ei

    RăspundețiȘtergere
  20. And||_||3/10/10

    mai fata,cum nu stiai ca imi place tokio hotel si mai ales bill si tom????ma cunosti de atata timp si nu stiai asta??!!ma dezamagesti.....glumeam ii super blogu....imi place mult si tineo tot asa poate te vei face "sharona stie".....la multi ani bill si tom

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim2/11/10

    Doamne unii shi de ziua lor ii injura :)) nu am mai vazut asha cv :-j. <33 tom 4ever ! :x

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim28/12/10

    luv u guys:x pfff, pacat ca am ajuns asa tarziu:( :)) singurul lucru care nu imi place la site'ul asta este k lui JB i se spune "Capatzana" =)) da ce'i cu capul lui?:)) acum serios dak nu iti placea nu postai nimic in legatura cu el, ar fi trebuit sa fi cv de genu "anti JB" ;) oricum, good luck in continuare:P

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim1/1/11

    Salutare ! Vrem sa va anuntam ca facebook-ul oficial al trupei Tokio Hotel din Romania tocmai a fost creat si avem nevoie de cat mai multa sustinere din partea voastra pentru a le demonstra si baietilor si fanilor din alte tari ca si noi avem fani si ii vrem in Romania.Deci daca esti fan Tokio Hotel si vrei sa-i vezi live dai un search pe facebook si scrie Ich Bin Humanoid.Ne-ai ajuta mult.Multumim anticipat ^^. Rugam seriozitate . Nu'ti place,nu intra ;D.

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim31/1/11

    sall
    sunt o mare fana a lui tokio hotel
    si le urez la multi ani de ziua lor
    au implinit 21 de ani
    sunt super tari
    va pup

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim31/1/11

    la multi ani gemenilor
    si apropo anda daca le spargi capu sa stii ca vin eu la tn si iti sparg capu
    ai inteles
    hai pa
    va pup
    la multi ani

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim31/1/11

    sunt fana tokio hotel ii iubesc pe gemeni
    la multi ani bill si tom kaulitz...va iubesc
    ascult muzica lor in fiecare zi
    ii ador
    sunt super
    ciau
    pa

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce se mai cearta lumea pe Bill Si Tom :)).. :x

    sunt fumosii buncaiuni de baieti =p~ :))) =))

    daia se si cearta lumea pe ei:))...

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim22/5/11

    :X la multi ani bill si tom kaulitz : va ador :X

    RăspundețiȘtergere
  29. `mai ce va mai certati voiii:))` sunt frumosi de aia:)):)):xx`.

    RăspundețiȘtergere
  30. Anonim19/3/14

    daca va arde de injurat faceti asta in oglinda!ce e aici?de asta e facut suiteul?ca sa bata cumva recordul de cel mai vizitat de tampitii?nu cred.A...si prostii ca Lena si Anda,si Dienuta propun sa se cace si pise pe ei de rusine.

    RăspundețiȘtergere