sâmbătă, 25 iunie 2011

Deja au trecut doi ani!

Scris de : Glamo

Repede trec anii ăştia..prea repede.Azi se împlinesc doi ani de când a murit Regele!Şi mă refer la Michael Jackson.

În aceşti doi ani au apărut tot mai multe zvonuri ciudate legate de el.Câteva vi le-am spus în articolele dinainte acum o să vă spun ce e mai nou.

Unul dintre cele mai ciudate zvonuri a fost că cică el a murit acum 20 de ani.De unde şi până unde toate astea?Se spune că la Neverland anchetatorii ar fi găsit un cadavru care semăna cu Michael Jackson dar care era mort de 20 de ani.

Alt zvon era că Michael era un extraterestru care s-a ascuns sub chipul unui om  .Asta este absurd.

Alt zvon era că el încă trăieşte.Nu este zvonul pe care l-am pus în articolul dinainte.Aici sunt nişte dovezi să le spunem aşa.

Alt zvon absurd era că fantoma lui bântuie prin şcoli şi că îi sperie pe adoleşcenţi.

Şi mai sunt o grămadă de zvonuri de genul ăsta.Să îi credem? Eu una nu.Ar trebui să îl lase în pace.

Şi nu mi se mai pare corect ca oamenii să îi folosească melodiile nelansate şi să se îmbogăţească de pe urma lui.


Un comentariu:

  1. Anonim18/10/11

    Legat de folosirea melodiilor, chiar nu este corect!
    Şi toţi proştii care au început să-l admire după ce a murit.

    RăspundețiȘtergere