luni, 31 ianuarie 2011

O poză cu Rihanna semi-nud.

Scris de:Glamo

În urmă cu 3 zile,Rihanna s-a pozat în oglindă purtând doar nişte chiloţi şi zâmbind provocator.

Desigur că poza nu a fost făcută pur şi simplu,ci a făcut-o pentru a o putea trimite fostului ei iubit,Matt Kemp.De ce i-a trimis-o chiar lui dacă s-au despărţit,nu am nici o idee.

Cum a ajuns poza pe internet?Păi după ce el le-a arătat poza prietenilor lui,a publicat-o pe internet.

Pe lângă asta,fotomodelul Tajah Burton a declarat că în urmă cu un an,Rihanna i-a făcut sex-oral.

`Am avut o legătură incredibilă. Comandam mâncare, ne uitam la televizor împreună, făceam tot felul de nebunii. Apoi, relaţia a început să devină sexuală. Totul a durat vreo două săptămâni, pentru că ea era foarte ocupată şi trebuia să fim discrete. Aş spune că este bisexuală. Sexul cu ea a fost incredibil, însă a fost mai mult decât atât – creasem o conexiune. M-a inspirat şi ne-am ajutat reciproc`, a declarat Tajah pentru ziarul The Sun.


Ok!Ori tipa are o imaginaţie bogată ori Katy Perry nu ar trebui să comande mâncare,să se uite la televizor sau orice alt lucru împreună cu Rihanna.biggrin 

5 comentarii:

  1. dulcica1531/1/11

    si eu am auzit despre asta dar nu cred

    RăspundețiȘtergere
  2. Girly-M31/1/11

    imi place ultima parte :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim31/1/11

    de ce iar trimite fostului ei prieten?

    RăspundețiȘtergere
  4. Monicka31/1/11

    ce idiot prieten o mai avut si ea cum sa le phuna pe net?

    RăspundețiȘtergere
  5. FuCk U31/1/11

    fucking perfect!

    RăspundețiȘtergere