marți, 17 mai 2011

Demi Lovato în costum de baie

Scris de : Glamo

Demi şi-a făcut o poză în costum de baie şi a pus-o pe Twitter.

Alături de poză a adăugat şi câteva mesaje:

“Nu a fost uşor să arăt poza aceasta dar cred că totul începe cu un angajament pe care ţi-l faci faţă de tine şi pe care-l porţi în mintea ta şi în sufletul tău. Credeţi-mă că încă mai lucrez la capitolul ăsta. Hahaha!

Vreau ca fiecare fată/băiat care are dificultăţi în a-şi accepta corpul, sau în a avea încredere în sine să ştie că ESTE posibil să îţi găseşti pacea interioară.

 Niciodată nu am crezut că voi avea destulă încredere în mine încât să arăt o asemenea poză. Sunt încântată cât de departe am ajuns faţă de trecut, când îmi era ruşine de corpul meu. Am muncit mult că să mă menţin sănătoasă şi în formă şi nu îmi vine să cred că fac asta. Sunt aşa de încântată .”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu