miercuri, 4 mai 2011

Katy Perry pe coperta revistei Vanity Fair

Scris de : Glamo

Katy Perry a apărut pe coperta revistei Vanity Fair.

Aceasta îşi aseamănă cariera cu : “Oamenii cred că învelişul e gustos şi habar nu au că partea cu adevărat gustoasă se găseşte la mijloc. Există o parte a mea despre care oamenii nici nu ştiu că există.”

Cât despre căsnicia ei spune că : “ Presa nu e prietena ta atunci când vine vorba de o căsnicie. Din acest motiv nu am vândut pozele de la căsătoria noastră deşi ne-au fost oferite milioane de dolari... e genul de atenţie greşită. Te îndepărtează de motivul pentru care exişti. Am vrut ca acest moment să fie doar al nostru. ”

Totuşi, Katy explică de ce a ales să prezinte imagini de la nunta ei din India în timp ce cânta piesa “ Not Like The Movies ” la Premiile Grammy.  “ Am simţit că momentul era potrivit şi nu forţat.Russell şi eu am avut timp să savurăm momentul nostru în privat şi apoi să-l împărtăşim cu alţi oameni atunci când eram pregătiţi şi în niciun caz în schimbul unei sume de bani. Mi-a plăcut foarte mult ideea pentru că am simţit că a fost acompaniată perfect de melodia pe care am scris-o pentru el. Plus că era în prag de Valentine's Day! ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu