joi, 5 mai 2011

Lady Gaga - Judas videoclip

Scris de : Glamo

Şi în sfârşit a apărut!!!

Nici nu vă puteţi închipui cât de mult am aşteptat să apară.Să văd ce ideei grozave mai are Gaga.Şi vreau să spun că mi se pare o super idee ca apostolii şi Iisus să fie pe motociclete.E ciudat dar genial!

M-am îndrăgostit de melodia asta de prima dată când am ascultat-o.Nu mă satur de ea!

Dacă spuneaţi că în Alejandro ,Gaga era urâtă , în Born This Way şi în Judas arată foarte bine,foarte drăguţă.

Îmbrăcămintea ei este ceva..ceva diferit.Dansul nu lipseşte!

Prima dată sa anunţat că va apărea pe 2 Mai,dar a anulat pe 5 Mai.Dar în cele din urmă a apărut!

Unii o vor numi blasfemie mai ales faptul că Maria Magdalena i-a spălat picioarele  lui Iisus cu lacrimile ei iar Gaga îl spală cu apa dintr-o vană,dacă am văzut eu bine.Şi apropo,Judas este jucat de Norman Reedus,un actor care a jucat în foarte multe roluri negative.


Sunt curioasă de ce veţi spune voi.

54 de comentarii:

  1. Anonim5/5/11

    ce prostie!deloc genial nu stiu dc u crezi ce e genial

    RăspundețiȘtergere
  2. Love:xEye:xBlue5/5/11

    eu zic ca isi cam bate joc de religie

    RăspundețiȘtergere
  3. Ani~~Anutzzza~~~5/5/11

    chiar e o blasfemie!si da,isi bate joc de religia ei.si apostolii aveau coroane cu tepi si Maria ii spala picioarele cu lacrimile ei si i le sterge cu parul ei iar Gaga se vede foarte bine acolo ca isi bate joc ca ii spala picioarele cu apa defapt nici macar nu i le atinge doar arunca apa si saruturile acelea dintre cei doi barbati mi se pare o insulta adresata lui Iisus,Mariei Magdalena si desigur lui Dumnezeu!Iisus+Iuda+Maria Magdalena+apostoli pe motociclete?imbracati in piele?aa transfoarmat total adevarata poveste asta e cu totul diferit de ce a facut ea

    RăspundețiȘtergere
  4. Lady Ga-ga5/5/11

    pune-o pe Gaga Printesa Stillglamo!!!te rog te rog :o3

    mare parte din ce a zis @Ani~~Anutzzza~~~ este adevarata dar nu stiu.sunt la fel ca tine Glamo,nu imi pasa de asta tot ce imi pasa este ca e super!tot ce face Gaga iese super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Kiss5/5/11

    e adevarat e foarte frumoasa Lady Gaga acolo insa mesajul pe care il transmite nu e prea frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place coroana pe care o poarta,hainele,melodia,ideea

    deci imi place totul

    RăspundețiȘtergere
  7. am uitat de dans si dansul imi place

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim5/5/11

    miscarile cu mainile acelea intr-o parte mi se pare cunoscut de undeva dar nu stiu de unde:-?

    RăspundețiȘtergere
  9. alice5/5/11

    mi se pare ceva urat ceea ce face ea

    RăspundețiȘtergere
  10. Ke$ha5/5/11

    mie mi se pare tare.mai ales cum se pupa aia doi=))apai aia pe motociclete=))ce ochi faini are Gaga aici

    RăspundețiȘtergere
  11. @Lady Ga-ga am pus-o :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Lady Ga-ga5/5/11

    @Glamo te iubesc:Xte iubesc:X te iubesc:X !!!!!!!!Ms Ms Ms :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Andre-Andy-Deea5/5/11

    are ideei bune.dar va avea iarasi probleme cu Biserica

    RăspundețiȘtergere
  14. Lady Ga-ga5/5/11

    @Andre-Andy-Deea deja a avut :)) chiar atunci cand au auzit ca melodia se va numi Judas si ca o va interpreta pe Maria Magdalena:))cei de la Biserica s-au suparat si i-au zis ca vine Pastele pentru ca deja stiau ca va fi ceva dirty:))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Lady Ga-ga cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Anda5/5/11

    ba asta imi place :))

    RăspundețiȘtergere
  17. no way5/5/11

    nu prea am ce sa spun:))e thare in special piesa

    RăspundețiȘtergere
  18. Anda5/5/11

    Glamosor daca tot ai schimbato pe Rihanna cu Gaga schimbal si pe dracu ala de Biberon

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim5/5/11

    iara sio vopsit gaga sprancenele?

    RăspundețiȘtergere
  20. @Anda da cu cine să îl schimb?

    RăspundețiȘtergere
  21. no way5/5/11

    schimbal cu Zac Efron :D sau cu Justn Timberlake

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim5/5/11

    sau cu Brad Pitt

    RăspundețiȘtergere
  23. no way5/5/11

    pai de brad nu prea se scrie

    RăspundețiȘtergere
  24. cocolino5/5/11

    cu orlando :x

    RăspundețiȘtergere
  25. Girly-M5/5/11

    e super nici nu prea mam gandit la mesaj doar asa la ideile ei

    RăspundețiȘtergere
  26. Girly-M5/5/11

    si apropo ar fi tare sa il pui pe robert pattinson ca tot scrii despre el

    RăspundețiȘtergere
  27. Kitty Kat5/5/11

    Girly-M are dreptate punel pe robb

    RăspundețiȘtergere
  28. no way5/5/11

    da robb e bine

    RăspundețiȘtergere
  29. Corinutzaaa5/5/11

    daaaaaaaa:X pune pe Robert!!pe Robert!

    RăspundețiȘtergere
  30. cocolino5/5/11

    ieeee:*:*:*:* e Robb!

    RăspundețiȘtergere
  31. nu stiu ce as putea spune fara sa supar pe cineva dar mie Lady Gaga mi se pare o gluma!

    RăspundețiȘtergere
  32. Anonim8/5/11

    schimba-l pe Robert!

    RăspundețiȘtergere
  33. Bubble GuM8/5/11

    ce tarei ritmu :x

    RăspundețiȘtergere
  34. Bill Kaulitz Love :*8/5/11

    deci te implor Glamo sa il pui pe Bill printu Stillglamo :o3 te rog

    RăspundețiȘtergere
  35. Khriss8/5/11

    nuu nu pe Bill >:P

    RăspundețiȘtergere
  36. SamanTHa :]8/5/11

    da da da :X pe Billuutz:X:X chiar acuma cateva minute am vazut la tv Ready Set Go! asa de dor imi este de vechiul Bill :(( parca acum nu numa look-ul si l-a schimbat ci parca si el :((

    RăspundețiȘtergere
  37. Fan TH 4ever8/5/11

    si io inca sufar din dragoste pentru bill :))..serios!

    RăspundețiȘtergere
  38. Anonim8/5/11

    that's sucks

    RăspundețiȘtergere
  39. Fan TH 4ever8/5/11

    si da!!!sa fie Bill ca el e chiar un PRINT!

    RăspundețiȘtergere
  40. ToM # Daniela KAuLiTz8/5/11

    ar fi tare sa fie Tom dar Bill e mai popular asa deci ar fi fain sa fie Bill

    RăspundețiȘtergere
  41. bagami-as pula in voi astia de mai sus cu Billa voastra care se fute cu fratesu!sa zicem ca Lady Caca i bine acolo ca sse scrie mult despre ea apai de emoida aia la Printu?aia ii femeie! nici nu seamana cu un barbat ii un traverstit

    RăspundețiȘtergere
  42. Bill Kaulitz Love :*9/5/11

    tu idioata iara teai intors?

    RăspundețiȘtergere
  43. Lady Ga-ga9/5/11

    lady caca?/:)

    RăspundețiȘtergere
  44. no way9/5/11

    Glamo vad iti place mult melodia

    RăspundețiȘtergere
  45. Lady Ga-ga9/5/11

    @Glamo si mie :X:X:X:X:*:*:*>:D<8->

    RăspundețiȘtergere
  46. Da aşa-i că seamănă cu Bad Romance?

    RăspundețiȘtergere
  47. Andre-Andy-Deea9/5/11

    da si eu am observat

    RăspundețiȘtergere
  48. Lady Ga-ga9/5/11

    da..ritmul foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  49. FuCk U9/5/11

    Bitch Gaga e dusa cu pluta

    RăspundețiȘtergere
  50. Anonim14/5/11

    punel pe Robert printu !!

    RăspundețiȘtergere