marți, 24 mai 2011

Judas e defapt Luc Carl

Scris de : Glamo

Gaga a recunoscut că Judas,despre care ea spune că e crud şi că e îndrăgostită de el,este fostul iubit,Luc Carl.Deci,dacă toţi credeaţi că Gaga este îndrăgostită de Iuda,defapt îl descria pe Luc.

Am avut mulţi bărbaţi în viaţa mea care m-au trădat – nenorociţi, toate am trecut prin asta. Am vrut să scriu o piesă despre un fost iubit, fan al muzicii heavy metal, care m-a trădat. Apoi m-am gândit la implicaţiile biblice ale situaţiei şi la simbolul lui Iuda în religie. O dată ce am început să concep ideea videoclipului, am realizat că Iuda nu l-a trădat de fapt pe Iisus, ci a fost doar o parte din profeţia Lui. Aşa am găsit o variantă mai flexibilă de a prezenta mesajul: am atacat spunând că fostul meu m-a trădat şi nu pot trece peste asta, apoi îl iert în final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu