joi, 10 martie 2011

Adam Lambert - Aftermath remix

Scris de : Glamo

Billboard a făcut un remix după versiunea neoficială a piesei Aftermath a lui Adam Lambert.

`Billboard a transformat cântecul într-o piesă dance foarte fresh, nemaipomenită pentru radio sau club.Aftermath vorbeşte despre curajul de a fi sincer cu tine însuţi şi cu oamenii care te iubesc. Este despre înfruntarea adversităţilor şi asumarea unor riscuri în numele eliberării personale. Mesajul poate căpăta sensuri diferite în funcţie de cine îl ascultă. Sper ca el să îi inspire pe oameni să fie cu adevarat ceea ce îşi doresc şi să..danseze`.

După toate acestea sigur sunteţi curioşi cum sună.

Mai jos este melodia.

Şi puteţi urmări Stillglamo.ro şi pe Twitter sau Facebook.

4 comentarii:

  1. Monicka15/3/11

    ce frumos ii :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Madama Lambert15/3/11

    asta ii a meu :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:x:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:x:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X::X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X::X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X::X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1/4/11

    E O PORCARIE ,GAY-UL ASTA MAI BN AR RENUNTA , NU STIU CUM A AJUNS IN BILBOARD ...EU CU NISTE PRIETENI AM ASCULTAT-O DIN GRESEALA SII ...MI-A AFECTAT AUZUL SI ACUM DIN VINA LUI VOI AVEA SI SOCURI!:)):))MEL. ASTA NU AM PUTUT SA O ASCULT DECAT 1MIN !E PRE NASPA (PAREREA MEA ...SI A MAI MULTORA DIN LUMEA INTREAGA)SORRY

    RăspundețiȘtergere