joi, 31 martie 2011

Rebecca Black spune că vocea ei este ca şi a lui Taylor Swift

Scris de : Glamo

DA!Ce să spun...cred că în timp ce asculta una dintre melodiile lui Taylor a luat o perie şi a început să cânte însă muzica era prea tare dată şi a crezut că vocea este a ei.

Aceasta a declarat pentru Teen Vogue:

`Oamenii îmi spun că vocea mea sună exact ca vocea lui Taylor Swift. O dată ce mă auzi cântând, fără ca sunetul să fie ajustat, veţi vedea că sunt unică`.

A fost întrebată despre American Idol:

`Mă uit la fiecare episod. Mă gândesc de fiecare dată să merg la preselecţii după ce împlinesc 15 ani`.

Şi se pare că şi ea este topită după JB.

`Sufăr de febra Bieber, sunt îndrăgostită de Justin Bieber. Justin, vrei să faci un duet cu mine? Ar fi ceva de vis, realizarea vieţii mele`.

Aceasta nu are nimic de spus despre Miley Cyrus însă este foarte bucuroasă că oamenii o compară cu Căpăţână:

`Sunt şi persoane care sunt susţinute pentru a se lansa, cum este Miley Cyrus, însă cazul lui Justin, de a ajunge atât de faimos fără ajutor şi la o vârstă atât de fragedă este incredibil. Nu credeam că voi ajunge ca el, însă oamenii ne compară acum`.

OK,Justin a ajuns celebru pentru vocea lui,pentru melodiile lui foarte bune şi desigur pentru chipul lui.Dar despre fata asta,nu ştiu ce să zic,ea a ajuns 'celebră' pentru 'Cel mai prost cântec din lume',Justin a ajuns celebru prin ceva pozitiv.Şi am decis ceva:trebuie să îi găsesc şi ei o poreclă.

Un comentariu: