luni, 21 martie 2011

Gaga începe să chelească

Scris de : Glamo

V-aţi imaginat vreodată cum ar arăta Lady G cheală?

Cântăreaţa va fi nevoită să renunţe pentru o vreme la coafuri ciudate pentru că aceasta şi-a vopsit de atâtea ori părul în diferite nuanţe de blond.

`Trebuie să accept o tunsoare chimică pentru că părul meu blond a început să cadă de tot`.

Experţii le avertizează şi pe celelalte femei:

`Părul este pur şi simplu smuls din foliculii scalpului, ceea ce conduce către căderea părului. Acest lucru se întâmplă mai ales în zona frunţii şi a tâmplelor, deoarece rădăcinile sunt mai slabe decât în restul capului. Calviţia se poate instala însă oriunde`.

Şi Gaga a mai dezvăluit un secret:de multe ori doarme fără să îşi cureţe tenul de machiaj.

`Acest lucru nu e bun pentru piele, din fericire eu sunt binecuvantată cu gene bune`.

Şi a mai spus şi de ce mereu îşi ţine tenul alb şi faţa ştearsă.

`Nu-mi place să-mi bronzez faţa deoarece are un efect distrugător, mă tem de riduri`.

Şi le-a mai transmis micilor monstruleţi un sfat:

`Mergi pur şi simplu pe mâna ta. De fiecare dată când încerci să copiezi pe altcineva, vei fi plictisitor`.

Asta e adevărat!Mother Monster are grijă de micii ei monstruleţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu