miercuri, 30 martie 2011

Emma Stone în Glamour

Scris de : Glamo

Numărul din aprilie al revistei Glamour ne-a pregătit o surprizu : trei coperţi diferite şi conţine pictoriale cu trei actriţe : Asley Greene,Emma Stone şi Freida Pinto.

Mai devreme l-aţi putut vedea cu Ashely iar acum îl veţi vedea cu Emma Stone.

despre bărbatul perfect: Sincer nu cred că am un tipar. Spre exemplu un băiat poate face un lucru care mi se pare groaznic, dar acelaşi lucru, făcut de alt băiat poate fi fermecător. Cred că depinde de persoană. Dar am 22 de ani. N-am idee despre ce vorbesc.

despre mama ei: Este cea mai grozavă persoană de pe pământ. Întotdeauna m-a sfătuit să fac faţă lucrurilor care mi se întâmplă decât să fac planuri pentru ce va fi în viitor. Iar acesta este numai unul dintre cele 600 de milioane de sfaturi pe care mi le-a dat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu