vineri, 18 martie 2011

Părinţii lui Miley nu mai divorţează

Scris de : Glamo

Asta a fost chiar ceva neaşteptat!Se pare că Miley are noroc mare.

Billy a explicat de ce s-a răzgândit:
  
Am renunţat la divorţ. Vreau să-mi reunesc familia. Lucrurile merg acum mai bine ca oricând. Simt că o am din nou pe Miley a mea. Simt că suntem din nou tatăl şi fiica care eram înainte de Hannah Montana.

Billy a declarat într-un interviu acordat revistei GQ: Vă spun că acel show nenorocit mi-a distrus familia. Dându-şi seama că afirmaţiile lui lasă loc de interpretare el a adăugat mai târziu: De fapt nu Hannah Montana mi-a distrus familia. Ci faima. Când intri într-un asemena joc te simţi ca şi cum ai fi legat de-o rachetă.

Poate din cauza acestui lucru a petrecut Miley.biggrin 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu