marți, 29 martie 2011

Rebecca Black aproape că îl întrece pe Justin Bieber...

Scris de : Glamo

...la voturi negative pe YouTube!

Atât Rebecca cât şi Justin Bieber au trecut prin aceeaşi situaţie la începutul carierei.

Anul trecut JB a strâns cele mai multe dislike-uri (1 milion)pentru piesa Baby dar în acelaşi timp a avut şi un succes mare,ceea ce e destul de ciudat.

Dar Rebecca a strâns 1.1 milioane de voturi negative din cele 60 de milioane de vizualizări.

Rebecca are un mesaj pentru voi:

`Credeţi că mă puteţi demoraliza şi mă puteţi convinge să renunţ. Însă obţineţi efectul contrar, acest lucru mă face mai puternică şi dornică să-mi continui visul.Sunt aici, în studio, lucrez la albumul meu de debut. O să vă demonstrez că vă înşelaţi. La fel ca şi Friday, piesele noi sunt drăguţe şi captivante`.

Eu una abia aştept să văd ce iese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu