miercuri, 16 martie 2011

În sfârşit : Selena vorbeşte despre relaţia cu Justin

Scris de : Glamo

Pentru prima dată,Selena vorbeşte despre relaţia sa cu Justin şi despre problemele lor.Ea a mai vorbit şi despre fanele lui Căpăţână care o urăsc,deci aici este pentru voi!
 
Este greu. Mă doare ceea ce se întâmplă, chiar sufăr. Pentru că simt că nu am greşit cu nimic. Eu şi Justin am fost prieteni apropiaţi pentru foarte mult timp. Ceea ce se întâmplă mă face să sufăr, dar încerc pe cât pot să ignor. Am o familie puternică şi fani grozavi.

Totuşi pot să spun că le înţeleg câteodată. Eu eram mai demult îndrăgostită de Jesse McCartney. Eram obsedată de el. Se întâlnea cu Katie Cassidy când avea 16 sau 17 ani. Şi ştiu că o uram pentru asta. Pur şi simplu o uram. Eram terorizată de ideea că el era cu Katie şi eu voiam să fiu cu el. Îl aveam pus ca screen-saver :-) . Iar acum, tocmai am făcut un film (Monte Carlo) cu Katie Cassidy şi ea s-a dovedit a fi cea mai drăguţă persoană pe care o cunosc. 

Hmm Jesse McCartney,trebuie să recunosc şi mie mi se pare foarte drăguţ.mrgreen În fine!smile Sper că aţi înţeles ce vroia Selena să spună şi staţi calme,până la urmă,se vor certa.wink 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu