miercuri, 30 martie 2011

Interviu cu Ashley Greene în Glamour

Scris de : Glamo

Ashley a acordat un interviu şi un pictorial revistei Glamour în care vorbeşte de filmele în care va apărea.

'Cred că tot ceea ce se întâmplă se întâmplă cu un scop. Nu pot să spun că nu au fost perioade când mi-a fost greu. Înainte să fiu celebră locuiam într-un apartament în care nu prea aveam mobilă şi împărţeam dormitorul cu o fată. Rămăsesem fără bani pe card. Dar de fiecare dată când mă gândeam că nu voi reuşi în carieră, de fiecare data se întâmpla ceva care mă motiva să continui.'

despre cariera ei după franciza Twilight : E dificil pentru că publicul te va analiza mereu din perspectiva acelui rol. Vreau să joc rolul unei femei de 24 de ani, nu mai vreau să interpretez roluri de adolescente de 17 ani. De aceea am ales un rol ca cel din Butter. Prefer să nu joc în niciun film un an întreg decât să accept un rol care nu-mi place.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu