sâmbătă, 26 martie 2011

Robert Pattinson : Justin Bieber este un mincinos josnic

Scris de : Glamo

Să vă spun cum este treaba.

Justin Bieber a declarat că cică Robert Pattinson a venit la el şi cei doi au vorbit despre fete şi îngrijirea părului:

"Într-o zi Robert Pattinson a venit la mine la o petrecere şi mi-a spus: 'Nu ştiu din ce motiv, dar oamenii iubesc părul nostru, care ne ajută să spargem gheaţa în faţa fetelor' E ceva de genul 'Hei, numele meu e Robert. Vrei să-mi atingi părul?''

Dar,când Robert a auzit s-a înfuriat foarte tare făcându-l pe Justin Bieber un mincinos şi spunând că cei doi nu s-au întâlnit niciodată:

"Niciodată nu l-am întâlnit pe tipul ăsta.Eşti deja celebru.Ce faci? Nu ai nevoie să te foloseşti de mine pentru a crea poveşti".

Robb a mai completat că s-a săturat de cei care se folosesc de el ca să primească publicitate.

Nu ştiu de ce,dar eu îl cred pe Robert.JB o fi visat şi plus,ce nu face Căpăţână pentru puţină publicitate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu